preskoči na sadržaj

Gimnazija Dr. Ivana Kranjčeva Đurđevac

Login
Pravilnik o vrednovanju

ZAMISLI

Zamisli 2022:

Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava na Đurđevačkim Pijescima i u Park šumi Borik
Autor: Irena Tišljar, 5. 6. 2017.

Najvažniji rezultati obrazovanja za održivi razvoj su iskustveno učenje, integriranost u nastavi, poticanje na suradnju, samovrednovanje te jačanje učeničkih kompetencija. 
Kroz rad prema principima obrazovanja za održivi razvoj učenici uče učiti, činiti, biti, živjeti i raditi zajedno. Stoga su učenici 2.a i 2.b razreda biciklima posjetili posebni geografsko-botanički rezervat Đurđevačke Pijeske te Park šumu Borik.


Na terenskoj nastavi biologije proučavali smo biljne i životinjske vrste specifične za područje Pesaka i Borika.

Peski predstavljaju jedinstveno stanište u RH koje je zbog iznimnog reljefa bogato posebnim biljnim i životinjskim vrstama.

Šetnjom po trim stazi u Boriku uočavali smo specifične florne elemente i biljne zajednice koje podvrđuju važnost zaštite ovog područja.
Proučavajući koncepte održivog razvoja može se postići podizanje ekološke pismenosti, svijesti o socijalno-društvenoj odgovornosti spram pojedinca i društva uz uvažavanje prirodnih resursa. 

Đurđevački Pijesci-slike

Park šuma Borik-slike





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju