Najvažniji rezultati obrazovanja za održivi razvoj su iskustveno učenje, integriranost u nastavi, poticanje na suradnju, samovrednovanje te jačanje učeničkih kompetencija.
Kroz rad prema principima obrazovanja za održivi razvoj učenici uče učiti, činiti, biti, živjeti i raditi zajedno. Stoga su učenici 2.a i 2.b razreda biciklima posjetili posebni geografsko-botanički rezervat Đurđevačke Pijeske te Park šumu Borik.
Na terenskoj nastavi biologije proučavali smo biljne i životinjske vrste specifične za područje Pesaka i Borika.
Peski predstavljaju jedinstveno stanište u RH koje je zbog iznimnog reljefa bogato posebnim biljnim i životinjskim vrstama.
Šetnjom po trim stazi u Boriku uočavali smo specifične florne elemente i biljne zajednice koje podvrđuju važnost zaštite ovog područja.
Proučavajući koncepte održivog razvoja može se postići podizanje ekološke pismenosti, svijesti o socijalno-društvenoj odgovornosti spram pojedinca i društva uz uvažavanje prirodnih resursa.